Arassbusss Eymeninannesii35 Valla hiç avent falan almayın boşuna wee baby nin emziğini aldım tuttu sıkıntı yaşamadık 😊
Muhasebeciana Eymeninannesii35 6 aya az bi zaman dan selamlar 7 cesit emzik markasi denedim hic birini tutmadi tutmayan bebek tutmuyor malesef 😁
kubra33 Eymeninannesii35 bizde aventin bütün serisini wee baby chicco nuk hepsini aldık bibs de aldım tutmadı 40ından sonra alıştı bibs emziğe çok büyük rahatlık
Eymeninannesii35 Arzukeskn bende alcam bakalım tutucak mı o kadar emzik zinciri yaptım ki çok hevesliydim 😒
Eymeninannesii35 kubra33 bende wee babyde var tutmadı başka emzik alsam mı kararsız kaldım valla 😴 tutmasını çok istiyorum
Muhasebeciana Eymeninannesii35 insallah canim ama 2 aylik olduysa o biraz zor artik ilk dogumdan cikinca verirsen tutuyormus oyle duydum ama yalan ama dogru bilemiyorum seninkide buyumus tutmayabilir artik
Eslem-Ecem10 Eymeninannesii35 wee baby emzigi verdim ilk bas almak istemdi cikartikca verdim tuta tuta alisti gitti canm🥰
Pepito Eymeninannesii35 alistirmadim aklimdan bile gecirmedim alistirmayi cok gereksi z bir sey emzik. Alistirmasi bir dert biraktirmasi bir dert. Dogada emzik yoktu birakin icgudulerine gore yasasinlar
Mimarannee Eymeninannesii35 bibs tek geçerim avent nuk aldık ağzından fırlattı. Bibs siz uyumuyoruz. 1 aylıktı sanırım tuttuğunda şuan 7 aylığız hala aynı markayı kullanıyoruz.
Eymeninannesii35 Mimarannee nerden aldınız canım ebebekte falan varmı internetten temin edebilir miyim
Eymeninannesii35 Muhasebeciana ilk zamanlar verdim tabiki emiyordu çok güzel ama büyüdü almamaya başladı🙄
Mimarannee Miniko42 silikon emziklere göre evet mesela 4 hafta sonra yenisini alman gerekebilir ama sürekli emmiyorsa biraz daha uzayabilir kauçuklar öyle maalesef.. silikonlarda 12 hafta diye hatırlıyorum.