9,5 aylık oğlum hemen hemen 1 aydır benim ona yemek yedirmemi istemiyor illa tutacak kaşığı yemeği her neyse kendisi yiyecek sıvı şeyleri zaten veremiyorum nasıl kaşığı tutup yesin😂 katıları eline veriyorum mıncıklayarak yiyor işte biraz. Ama hiç sıvı bir şey yediremiyorum. Bi süreç mi sizce yaşayan oldu mu aranızda?