Mihribankiraz ufacik endiseniz olmasin. Dediklerinizi harfiyyen yasadim.hatts epilepsi olduguna o kadar inanmistim ki bir yaziyi okuduktan sonra, sabaha kadar agladim sabah olur olmaz hastaneye kostuk. . ablamlar annemler bana nasil kiziyor sacmaliyorsun bu gayet normal bebeklerde diye, neyse gittik doktora (cok iyi hastanenin cok iyi doktoru) benim bu kadar abartili endiseme guldu. Emin ol 3. Aydagececek. Bazi bebeklerde 6. Aya kadar suruyor dedi. Yani soyle dusun. Elimiz sicak biseye degince nasil refleksle cekiyoruz bebegin o ani sicramasi da oyle bi reflkeks. Tabi gaz sancisi ihtimali de oluyo. Ama surekli yaaiyosan reflekstir buyuk ihtimal.