Aysenurl 7 aylik gebeym 2. Gebeligim ilki erken dogumdu.Simdi yine korkuorm sorunum yok ama..Karnin asagi inmis dedi bugun komsum.Bu anlasiliyormu bana normal geliyor
Cheddar Aysenurl genelde doğumu yaklaşan herkese diyor bu komşu teyzeler😒 eğer doktor iyi dediyse sizde ağrı sızı hissetmiyorsanız sorun yoktur
uzaydabiryolcu Aysenurl ben 9. Aya geliyordu anlamıştım kendim doğuma yanın bir süreydi önceki resimlerimde baya karnım yukarıda doğuma yakın inmişti korkma canım doktor kontrolünde sorun yoksa eğer yada gebeliğinle ilgili bir sıkıntı hissetmiyorsan inş bişey yoktur
Aysenurl Cheddar epey zaman oldu canim doktora gideli 1 hafta sonra kontrlm var.İlk gebeligimdede normaldi hersey