Merhaba hanımlar,
Oğlum 25 aylık. Doğduğundan beri uyurken emzik kullanıyor. Uyanınca yatağına bırakıp geliyor. Ama ben artık bıraktırmak istiyorum. Konuşuyorum artık emziğe gerek yok büyüdün sen diye. Hayır büyümedim bebeğim diyor:) Geçen ay tuvalete düştüğü için çöpe attık. Bir hafta emziksiz geçti ama nasıl geçti bi de bana sorun. Delicesine ağlıyodu. Öğle uykusunu nerdeyse hiç uyumadı. Geceleri 1buçjk saat sürüyordu uyuması. Dayanamadık aldık yine. Napıcaz nasıl bırakılır bu emzik🤦