Merhaba oğlum 8 aylık bu hafta işe başladım normalde anne sütü alıyor ek gıdaya çok alışamadı ben gelene kadar ek gıda ile idare edemiyor bugün en azından bi öğün kullanabileceğim kaşık maması alayım diyorum ama hiç bilgim yok en iyisi doğalı hangisidir ?