Azraymm Kızlar bebeğim 2.haftasında sürekli kızarıyor bacaklarını kendine çekiyor gazdan oluyormuş bunlar hep ama ishal yada kabızı yok şükür sancıdan uyuyamıyor bazen bende yoruluyorum özellikle geceleri sizler yaşadınız mı bu şekilde öneriniz varmı ?
Asyaaaam Azraymm çoğunlukla bütün bebekler yasıyor. Bebek yağını ısıtıp karnına masaj yapabilirsin birde doktor bize damla vermişti