Rewarya ya benim oğlumun da yüzünde egzama tarzı bişeyler olmaya başlamıştı kakasıda mukusluydu doktora sordum test yapmaya gerek yok aşırı bi problem değil süt ürünlerinden kaynaklı olur dedi süt ürünlerini kes yaş pasta falan yeme demişti zaten doğumdan bu yana bebeğim kolik olduğu için süt ürünlerini kesmiştim yani azalmıştım ama bi süredir tekrar başladım yoğun. Doktor kes dedikten sonra bikaç gün içinde kakada düzeldi yüzüde şuanda 2 3 haftadır yüzü tertemiz hiç bişey yok