Kızlar benim gibi olan var mı ya.
Sağ göğsüm süt var ama baya az kızım sinirlenip bırakıyor emmiyor geri çekiyor pek gelmediği için. Ama sol göğsüm taş gibi oluyor ve kocaman. Napacağımı bilmiyorum sağ tarafı da sık sık emziriyorum ama ikisi aynı büyüklükte ve aynı dolmuyor. Sonradan düzeliyor mu ya çok tuhaf görüntü . Ve bebeğini tek meme idare eden varmı. Kızım 7 aylık ek gıda azar azar yiyor memeye bağımlı memede uyuyor . 🙄