Kızlar bebeğim alerjik bir bebek . Ve burada da çok fazla anne olduğunu biliyorum . Benim bünyem çok zayıf ve aşırı duygusal biriyim bu süreci hiç kolay yürüyemiyorum . Gittiğim doktorlardan da pek güzel bir ilerleme kaydedemedim eşim askeri personel Bingöl’de ben şuanlık ailemin yanındayım ben de gidicem bu ay sonu bingöle ve orada imkanlar çok sınırlı . Burada okuduklarından anladığım kadarıyla online veren doktorlar ve övülen Bülent şekerel Mahmut doğru . Bunlardan hangisinden memnunsuNu z gidenler sorunu ne kadar sürede atlattınız hangisini tercih etmeliyim . Lütfen cevap yazın çok ihtiyacım var biran önce doğru bir yolda ilerlemek istiyorum çok yıprandım çünkü