Aselpoyrazali kızım 3 aylık.ilk kontrolünde üfürüm var dedi doktor ekokardiyoloji çekilmesi lazım dı neyse götürdük kalbinde küçük bir delik varmış birde akciğerden kalbine giden damarda darlık var dedi doktor şuan gözetim altında olsun dedi geçen hafta gittik biraz daha daralmış şuan 39 ken 40 yükselmiş 80-90 olursa balonla açarı desşöğrendiğimden beri içim içimi yiyiyor moralim çok bozuk aynınsorunu yaşan var mı nasıl bi süreç geçiriyorsunuz 😔😔