Erenin_annesiiii Arkadaşlar doktorum Duphaston vermişti kullandım ise yaramadı bugün doktorum tarlusal kullan birde bunu deneyelim dedi tarlusal ise yarıyor mu gerçekten
MeryemEslem Erenin_annesiiii ben kullandım hamile kalmadan önce kist vardı kullandım bitti ilaç ertesi gün hastalandım sonraki ay hamile kalmışım 🙈😁
Erenin_annesiiii strongMom bacım 3 aylık iğne ile korunuyordum bu yüzden 1 senedir olmadım adet artık o iğneyi kullanmıyorum emzirmiyorum da
Feyyyzza Erenin_annesiiii tarlusal işe yardımı? Bende üc aylık igne kullanıyorum 5 6 aydır adet olmadım. Tarlusal kullansam söktürür mü
Erenin_annesiiii MeryemEslem yaa Allah bağışlasın bacım o kadar çok istiyorum ki adet olmayi inşallah bende olurum dua edin lütfen
Skn233 MeryemEslem ya bende 2 gün kaldı ilacımın bitmesine . İnşallah bende olurum hemen . Sonra da korunmayacağım bakalım dizin gibi olucak mı :)
GizeminEdizi Erenin_annesiiii acaba tarlusal içinde adet oldunuz mu,bende biteli 6 gün oldu ve hala olmadım catlicam artık .
GizeminEdizi Feyyyzza kaç kare yaptırdınız 3 aylık iğneyi ben 1 kere yaptırdım Kasım’da ,tarlusal içtim biteli 6 gün oldu hala regl olmadim,acaba sizde ise yaradı mi