Hilal22 aynı durum mu bilmiyorum ama sezaryenden sonra karnımda hissizlik var gibiydi ve kabız olmadığım halde tuvaletimi yapamıyordum. Yapmaya çalışıyordum ama canım yanıyor gibi oluyordu. Ama dediğim gibi hissizlikten oluyor. İdrarda da durum aynıydı, sanki zor yapıyorum gibi ve yanıyor gibi hissediyordum. Gün geçtikçe his geliyor ve daha kolay oluyor.