Gonul_celen gündüz olabildiğince beslemeye çalışıyorum gece acıkmasın uyusun diye,ama gerçekten de faydası oluyo bunun,şimdi daha az kalkıyo hatta o kalmadan ben besliyorum sonra da sabaha kadar uyuyo çok şükür,arada mızırdanmaları oluyo ama gitmiyorum yanına,sonra devam ediyo uykusuna meleğim❤️Allahım nazarlardan korusun bütün bebeklerimizi,ne zaman böyle konuşsam düzen bozuluyo bi maşallahınızı alırım 😉 bu arada hiç kesmeyi denemedim biraz daha böyle devam ederim olmazsa miktarda azaltma yaparak veririm sonra da kendi bırakır belki