Selamlar
Oğlumun sosyalleşip,becerilerini geliştirmesi adına oyun grubuna götürmeyi istiyorum. Kardeşi oldu haliyle eskisi gibi ilgilenemiyorum. Babası her gün parka götürüyor ama ben akranları ile daha çok vakit geçirsin istiyorum hem belki kardeş kıskançlığına da iyi gelir. Var mı önerileriz 😊