Ayemta Kizlar merhaba guzel anneler.aramizda burun ameliyati olanlar varmi?surec nasil irelliyor?cocuklu bir anne icin?kizim su an 9aylik 1yaşina girince dusunuyorum ameliyyati.Esim simdi yapalim diyor da,kizimi emziriyorum diye 1yaşini bekliyorum
KubrAyhanYigit Ayemta estetik falan mı, et mi var yada kemik eğriliği falan mı ne ameliyatı tam olarak
QueenMom__ Ayemta şuan görümcem ameliyatta 😅 valla aklıma tek gelen bandajı çekiştirip yanlışlıkla vurması oldu bebeğin, çünkü bir kaç ay çok hassas oluyormuş bulaşık makinesinin kapağını sıcakken açıp o buhardan kanama olanları duymuştum yani baya dikkatli olmak gerek ve yaz ayındansa sonbahar kış daha mantıklı damarların çatlamaması için
Esiladuru Ayemta cnm 6 mayista olacam ben burnum kırık nefes alamiyorum koku alamiyorum ameliyatim zor geçecekmiş doktorum oyle soyledi acik ameliyat dedi burun icindeki kemik kikirdaklar alinacak dedi benim kizim aşırı huysuz ve sinirli bir cocuk nasil olacak hic bilmiyorum o süreçte kreşe göndermeyi dusunuyorum en azindan ben biraz kendimi toparlayana kadar yoksa cok zor olacak benim icin
Gulsen96 Ayemta aslinda basina gelecek olan dogrulari yazmislar ama bundan sonra ameliyat olucakmisin bilmem😂
ikbil20 Ben oldum ve KBB doktoruna yaptırdığım için rinoplastiyi ameliyattan sonra suratımı gören trafik kazası geçirdiğimi sanıyordu. İyileşmem de aylarımı almıştı. Sonuç güzel ama bir daha keyfi bıçak altına yatar mıyım Allah korusun.
patilianne Ayemta ben oldum 3 yıl önce ameliyatta bişy yok ilk bir hafta çok zordu ama tamponlardan dolayı burundan nefes alamadıgım için ne yemek yiyebildim ne uyuyabildim sonrası kolay ama ilk bir sene burun ucunda hafif hissizlik olabiliyor ve şekli sürekli değişiyor tam olarak iyileşmesi için sabırlı olmak gerek bende çok fazla morluk ve şişlik olmadı 3 hafta sonra işe döndüm ve kimse ameliyat oldugumu bile anlamadı bence biraz daha bekleyin tamponsuz ameliyat yapan bir doktor bulmaya çalışın bir de burnunuza kesinlikle darbe almamak gerek çocuğu kucağınıza aldığınız için tehlikeli olabilir
Baldancocuk patilianne birsey sormak istiyorum 3 yil once olmussunuz ya hani ne kadar sure korumak lazim burnu 1 yildan sonra rahat rahat bebegimi yuzume bastirarak opebilir miyim abdest alabilir miyim burnuma su cekersem sikinti olur mu yastikta yuz ustu yatarsam egilir mi yani bunlari cok merak ediyorum 😊
Nida1404 Ben estetik oldum çok güzel geçmişti çok şükür şişlik morluk yok denecek kadsr azdı anestezi etkisi geçince ve biraz baş aşağı durunca zonkluyordu tamponlarda kolaylıkla çıktı hiç korktuğum gibi olmamıştı. Bebekle nasıl olur bilmiyorum Allah kolaylık versin inşallah canım 💐💐
patilianne Baldancocuk 1 yıl sonra bu dediklerinizin hepsini çok rahat yapabilirsiniz ilk bir kaç ay burun ucunuz biraz daha sert oluyor hatta ben hep öyle kalacak sanmıştım ama düzeliyor şeklinin tamamen oturması ise 2 yılı buluyor
Baldancocuk patilianne kusura bakmayin bilmedigim icin soruyorum burnumuzu temizliyoruz ya icini kulak pamugu olur parmagimiz olur 🙈 rahat yapabiliyor muyuz acaba yani her an burnuma birsey olucak korkusuyla mi yasiyorsunuz artik omur boyu o yuzden korkuyorum sanirim
patilianne Baldancocuk 😀 şimdi nasılsa iyileşince de aynen öyle oluyor gayet rahat temizleniyor hiç sakınmanıza gerek yok ameliyat oldugunuzu bile unutuyorsunuz sadece iyileşme süreci biraz uzun sürüyor