Busranisa Tükenmiş durumdayım 7 ay 10 günlük . 3 ayımıza kadar koliktik sonra gecti ama hala ağlak mızmız hiç bişeyden memnun olmayan herseyden 2 dk da sıkılan cok nadir gülen artık bende tükendim bıkkınlık geldi sizde durumlar nasıl 😭
uykusuzMoMm Busranisa 6 buck aylık oldu bende. Bıktım diş+atak şu an mahvetti benı memnun olma duygusu yok herseyden sıkılıyor aglıyor ne kucakta duruyor ne oturuyor ne yatıyor yaptıgı tek sey aglamak cinnet gecırıyorm arada normalde cok uslu bır bebekdı aglaması cok nadir olurdu ha bıre uyurdu ama 6.ay yıprattı benı yemın ederm 🤕🤒😪
Omom Busranisa biz üç aylığız. Büyüyünce geçer diye Ümit ediyordum. Sizin yedi aylığız yazdığınızı görünce ondan da vazgeçtim 😂 ben de oturup ağlamak istiyorum artık bebeğimle beraber 😂
Gozde_alparslan Busranisa oğlum üç ay yirmi günlük hep mız mız hep ağlar evde gttigimiz yerlerde bir yere gitmeye resmen utanıyorum karnı tok altı temiz ev sıcak oynuyoruz ama yine hep ağlıyor beynim uyusuyir bir yerden sonra 😤
Busranisa 2kizbiroglan 😭😭😭 ya ha emeklesin ha yürürsün derken gecicek diye ümit dolu günlerim ama hergün aynıyız dısarı cıkarıyorum bebek arabasından nefret ediyo okadar oyuncak salıncak aldık yok asla durmuyo . Annemsiz bir gün geçirmek istemiyorum ne yemek ne kişisel bakım sıfır. Hiçbir iyi tarafını bulamıyorum
2kizbiroglan Busranisa 😭 insallh geçer benim oğlumda çok huysuz mızmız sürekli ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım kafayı yemek üzereyim 😭😭 hiçbir yere gidemiyorum
Busranisa uykusuzMoMm senin gene 6 ayda olmuş biz 40 günllükken başladık hala aralıksız devam 😢😢😤😤 katılıyorum memnun olma duygusu yok 😔😔😔
Busranisa Omom valla benım sinirler yıpranmış durumda olduğu iciin oturup ağlıyorum zaten onunla beraber 😔 inş sizin 7 aya gelmeden son bulur
Busranisa 2kizbiroglan aynen öyle 2 gittiğim yer var (annem-kaynanam) ondada burnumdan geliyor herkes Allah sabır versin sana diyor 😢
Omom Busranisa belki susar diye dışarı çıkıyorum onda da mutlu olmayıp bağırıyor bütün site ayağa kalkıyor 😁 dışarı çıkmaktan mutlu olmayan bebek ilk kendiminkini gördüm valla
2kizbiroglan Busranisa benim gidecek yerimde yok ailem ankarda kaynanam kayınpederi m vefat etmisler kimsem yok burda zaten dışarı da çıksam oğlum sağolsun
Busranisa Gozde_alparslan aynıyız bacım artık ağlama sesine okadar alıştım ki bazen duymuyorum desem yeri cok üzgünüm ama malesef böyle 😢
Aysudincaysu Busranisa 7 ay 7 günlük anlattıklarınızın aynısını yaşıyorum Üstüne bide çoklu besin alerjimiz var usandım artık hep mızmız huysuz :(
Omom Aysudincaysu işte bizim de çoklu besin alerjimiz var büyük ihtimalle ondan da huysuzluk yapıyorlar. Siz diyet yapıyor musunuz emziriyor musunuz
Tugcefe06 Aysudincaysu peki profildeki prensin tatlılığı??? Yicem maşallah ay bacım benim oğlan 8 aylık kolik zaten şimdi diş çıkıyor bitik haldeyim
Busranisa Aysudincaysu ay kuzu bizim de coklu besin maleseff😭😭ek gıdaya bile geç başladım malesef havucta bile suratı pancar oldu 😔 tavuk et süt yumurta ve daha bi cok bulamadığım şeye
Busranisa 2kizbiroglan daha zor ben de biraz annemde rahatlıyorum yoksa dediğin gibi dısarda da bebek arabasında bile kucak istiyor🥺
Busranisa Omom ayy yok bacımm değil değil sen bide bizi gör aynıyız vallahi dışarı çıkmak istemiyorum bebek arabasında bile alıyor kucak istiyor
Tugcefe06 Busranisa ah gel sarılalım. Hamileyken sitreslimiydin? Yada ani sinirlenen bir yapıya sahip misin? Kolik ondan olabilirmiş. Benim oğlan da kolik…. 8 aylık bitmiş durumdayım
Busranisa Tugcefe06 yok canım ya bence onunla pek alakası yok rahat bir hamilelik geçirdim full yattım zaten corona ya denk gelince bizimde devam yaşını bulacakmış gibime geliyor
2kizbiroglan Tugcefe06 Allah yardımcımız olsun bu hafta doktora goturcm galiba çünkü çok agliyo anlamadık bizde😔
Aysudincaysu Busranisa bizde hala başlayamadık ek gıdaya herşeye tepki veriyo nerdeyse canım valla kafayı yicem çok zor gerçekten:(
Tugcefe06 2kizbiroglan kuzum dişi yada gazı vardır yada atak haftasındadır o kadar çok doktor gezdim ki idrar testleri kan testleri. Doktor bişeyi yok dedi kaka testi bile yaptırdım