Nidanuryetkin İlacı yaklaşık 4 ay kullandım ve kullanmamdan itibaren hiç adet olmadım bu sebepten bıraktım ve bırakalı 3 ay oldu hâla adet olmuyorum, benim gibi olan var mı acaba ne yapmalıyım?