EsraEfee Eagil bende nisa hastanesinde dogum yaptigim için fatma hanimla basladim ama degistirmek istedim. Ilgi hastanesine gittim bin pisman oldum.arayisim devam ediyor
Ayaniz Eagil bende bahcelievlerde oturuyorum pazartesi kontorole gidicem 1 aylık bebegm ama ortada doktor yok bulamadım:( bende öneri bekliyorum
Ipekbocegi EsraEfee hangi doktora gittiniz ilgi de bende oraya gidiyorum ve cok memnunum 3 kere gittim
Aslimasal Nisa hastanesinde fatma hanımda doğum yaptım tavsiye üzerine gitmiştim zaten kontrollere giderken benimde bir kaç kere kızdığım zamanlar oldu ama iyi ki orda doğum yapmışm diyorum
Ayaz14 Safa hastanesinde zuhal hanım var gerçekten çok iyi bir doktor bir seyi defalarca anlatıyor anne iyice anlayana kadar. Telefon numarasını veriyor herhangi bir durumda kendisine msj atınca hemen geri dönüş yapıyor
EsraEfee semihabeyza derya hanim kadin doktoru.benimde domtorum oydu.cocuk doktoru arayisimiz var maalesef
Ipekbocegi EsraEfee bizde ona gidiyoruz sasirdim bizden istediği testleri filan hep devlette yaptirin burada pahali filan diyor bizde disarda devlette yaptirip ona götürüyoruz
EsraEfee Ipekbocegi bizde tam tersi 2 kat adagida lab var orda tahlilleri yaptirin dedi. Cocugun gozunde kayma oldugunu idda edip giz doktorumuz adrm bey var ona gidin goz muaynesi olun dedi. Sonuc cok sukur ki cocugumun hicbirseyi yok
Ipekbocegi EsraEfee allah allah ben 3 defa gittim bakalım birkac doktoru bu sebeple değiştirdim zaten