Hayıt otu tohumu ve şerbetçi otuydu yanlış hatırlamıyorsam bi tarif vermişti bak nasıl büyüyor göğüsler demişti tam emin konuşuyordu Vallahi çok güvendim ama hamileyim doktoruma sormadım sorunca ona göre başlayacağım inşaAllah. Acaba deneyen var mı içimizde ya merak ettim işe yarıyor mu gerçekten. Ben bekarken 75 takardım şimdi 90 takıyorum ama küçülür diye korkuyorum 🤷