EylulAda- Selam kızlar bugün gene aklıma geldi bebişimin vitamin D’sini günlük vermeyi unutuyorum çoğu zaman. Unutkanlık benim ikinci adım oldu artık 😭 acaba bi sıkıntı oluşur mu ki var mı benim gibi öyle unutupta çocuğu genede Sağlıklı büyüyen ?
KubrAyhanYigit EylulAda- ben kan ilacı ve demir ilacı için her gün düzenli verebilmek adına çalar saat kurdum :)
GoGirl EylulAda- d vitamini cok onemli saat kurabilirsiniz her kahvalti sonrasina.15. Ayinda hala kullaniyoruz duzenlikullandigim halde hafif eksiklik cikmisti
Elifmzk Valla bende ha bugün ha yarın veriyim derken ihmal ediyorum hep şimdilik çok şükür bir sıkıntı yok ama
EylulAda- Kaç aylık sizinki? benim ki nerdeyse 11 aylık olucak 😓 İnşallah birşey olmaz sağlıcakla büyür yavrularımız
Pembepanterr EylulAda- 1 yaşından sonra damlaları kesiyorlar zaten şuruba geçiyorlar tahlil sonuçlarınız güzelse sıkıntı yapmayın düzenli konttollere gidiyorsanız
EylulAda- Mora alt iki çıktı üsttende bitane çıktı diğeri çıkmak üzere boyu normal ama tutunup ayağa kalkmaya çalıştığında ayaklarının üzerinde duramıyor ayakları içe doğru bükülüyor acaba onla alakalı mı diye korktum 😳
EylulAda- Mora biliyorum bende ondan korktum zaten ayakları öyle olunca. Fizik tedaviyi arayıp sordum normal dedi ilk ayağa kalkmalarda olurmuş öyle daha düz durmasını öğrenirmiş
Borasmomy EylulAda- arada oluyor tabi unuttuğum canım ama genelde şey yapıyorum uyku tulumu bezi ilaçları bir yerde duruyor gece yatırmadan yarım saat önce altını al giydir dvit kan damlasını veriyorum böyle olunca unutmuyorum başka vitaminlerimizde varonları da sabah kalkınca veriyorum
Fitifiti İlk bebeğimde de çok unuturdum, ona rağmen bıngıldağı çok erken kapandı,4 aylıkken diş çıkardı ve 1 yaşı dolmadan yürüdü. Maşallahı var yani,kasmayın kendinizi 🙂
Borasmomy GoGirl doktorumda sakıncası yok sadece daha fazla enerji yapar diyor saati saatine verdiğim için sıkıntı yokmuş canım
esradgzl EylulAda- valla bende çok unutuyorum hatta 10 gün bile olmuştur vermeyeli. Ama ablamın 3 bebesi var özellikle en sonuncusu kız 2 yaşında ve hiç vermedi ne kan ilacı ne demir ona rağmen değerler iyi ve gelişimi önde. 🤷🏼♀️ Verirsen gelişimi önde bebekler için bıngıldak erken kapanır diyolar bende çok kararsızım benimki de 3 aylık ama gelişimi 9 a yakınmış doktorumuz dediğince.
Deletedmom5284 EylulAda- Gözünüzün önüne koyun ben mutfak rafına koyuyorum gözümün önünde bardaklarla beraber görüyorum hep
Cnresr Ben düzen yaptım sabah kalktığı gibi uyku tulumunu çıkarıp kıyafet giydiriyorum bez değişimi burun temizleme vücûd nemlendirme ve vitaminler böyle olunca hiç unutulmuyor 😍
Merveberk Bende hep unutuyorum veriyim diyom sonra unutuyom😑bide ek gida ya başladık yogurt verince 2 saat sonra vermek lazim ha simdi ha sonra kaliyo