QueenMom__ hamile değilsinizdir muhtemelen. pıt pıt atma olayı da ben de sık sık olur. Büyük atar damarlarımız geçiyor zaten o bölgeden. Ama hamileyken regl olanlar var, ben regl degil ama kanamalarım oluyordu hormon ilacı kullanmıstım düşürmemek için. yumurtlama zamanı ateş yükselmesi, kasık agrısı mide bulantısı bas agrısı dönmesi olabiliyor.