İnşallah bakalım çok uzatmayız bizde yaza doğru havalar biraz ısınsın diye bekliyoruz Erzurum’da yaşadığımız için buralar biraz soğuk ben ıkı aylık olduğumuzda yaptıralım diyorum geçmeyen sarılığımızda var ve tiroitimizde bi tık yüksek çıktı onun testlerini yaptırıcaz bu aralar