Edagyilmaz ben bı zıbın bı de ince penye giydiriyorum ama evim sobalı derece de yok 1ay önce grip olduk o zamandan beri de soğuk terler atıyordu ben şuan sıcaklığa bağladım ama sizi bilemem tabi alerjik reaksiyon durumunuda değerlendirin ilk fırsatta test de yaptıracağım ben