Merhaba. Bebeğim. 2.5 aylık oyun halısı aldım çok dikkatini çekmedi ama aklıma bir konu takıldı. Oyun halısı malum çık renkli bişey. Yani fazla uyaran var. Acaba diyroum bu ilerde çocukta dikkat bozukluğuna sebep olabilir mi. Yani böyle birden fazla uyaran olan oyuncaklar yanlış mı 🤔 çıngırağı vardı onunla güzel oynuyor ama hep bizi istiyor. aslında çocuk gelişimi mezunuyum ama terzi kendi söküğünü dikemiyor işte 😅 siizn yorumunuzu merak ettim