Sedaesmer Merhaba anneler. 50 günlük bebeğim var uyku düzeniniz var mı rutin oluşturabildiniz mi özellikle gündüz uykuları için. Deneyimlerinizi yazar mısınız
QueenBeee Sedaesmer uyku düzenini ben oluşturmadım kendi kendine bi düzen kurdu sanırım benim kız 😂 sabah 8de kesin uyanış 10 ile 11 arası tekrar uyku. 14e kadar uyanığız 14den sonra tekrar uyuyoruz öğle uykumuz biraz uzun akşam 18.30 gibi uyanıyor ama tabi arada uyanıyor emziriyorum yatıyor. Akşam 21de uyur 22de uyanır 00.00da uyur iki saat aralıklarla uyanır 😂bebeğim 2 aylık
Kbryzr90 Sedaesmer ilk dört ay kolik yüzünden ne düzen ne de başka bişi vardı yedi aylık olduk şuan tam oturdu düzen diyebilirim
Sedaesmer QueenBeee maşallah diyelim öncelikle bol bol sağlıklı uyku versin Allahım inşallah bebişlerimize 🥰 benim kızımda kendi kendine bi düzen oluşturdu. Uyku konusunda çok sıkıntı çekmiyoruz çok şükür ama şu sıralar biraz saatleri şaşıyor çabuk uyanıp geri uyuyor
Sedaesmer QueenBeee evet ya gazı geldikçe bizimkide çok uyanıyor. Şu iki gündür kakasınıda çok yapmıyor. Neden öyle anlamadım.
miracden Biz 3 ay 23 günlüğüz :) Ama 2 aylık bebeğin uyku düzeni olmaz çünkü bebekler ilk 100 gün yeni dünyaya alışmaya çalışıyorlar bundan dolayı bu süreçte bence kendi haline bırakın zaten uykusu geldikçe uyur acıktıkça emer :)