Ftmaygzr benim bebeğim 22 günlük 12 den sonra emzirip yatırıyorum 3.5 4 gibi kendim uyandırıyorum uyanmıyor sonra emzirip yatırıyorum 7 7.5 gibi kendiliğinden uyanıyor acıkmış oluyor. Bende acemiyim ama benim bebeğim uyanmıyor eğer derin uykudaysa gecede uykusunu alsın diye uyandırmak istemiyorum gündüz 2 2.5 saate bir uyandırıyorum böyle devam ederim herhalde