Kayrau Oglum 13 aylik mutasyona yakalandik hastanede yatiyoruz emzirdigim icin ilac veremiyorlar acaba emzirmeyi biraksam mi
drn5410 Kayrau Rabbim şifalar versin inşallah ben olsam kesmezdim anne sütüne evladımın en ihtiyacı olduğu zaman diye düşünüp ama hastalık durumunuzu bilemiyorum dayanacak gibiyseniz dişinizi sıkın derim Rabbim tez zamanda acil şifalar versin 🌹
Pinkbery Kayrau Doktorlar bisey dedimi. Yani mutasyon olayı cok farklı, tehlikeli olabilir. Yerinde olsam heralde ilacı kullanırdım 🤷 gerci ben ilacı kullandım. 10.gün hastaneye yattım. Kullandığım halde cigerlerime inmişti ama cok ağır değildim. Cok gecmis olsun Allah acil şifa versin sorunsuz atlatırsınız inşallah.
ENA Öncelikle geçmiş olsun insallah bir an önce atlatırsınız, Allahim şifa versin. Süt onun ilacı şuan, bana kesmek daha mantıksız geldi. Ama tabii bizler değil gerekli olan kararı doktorunuz verecektir.
Prensoglum Kayrau bende emzirdim bence emziğin çünkü bebeginize en iyi gelen tek şey anne sütü kesmeyin maskeyi çıkartmayın asla ellerinizi sık sık temizleyin bol c vitamini ayrıca beslenmenize dikkat edin sevgiler çok geçmiş olsun allaha şifa verir inşallah
glbgci Kayrau çok geçmiş olsun ben pozitifken emzirdim ama ilaçları kullanmadım. Tabi bu sizin durumunuzla alakalı eğer ciddi rahatsızlıklarınız varsa tabiki ilaçlarınızı kullanın önce anne sağlığı
Seyydaa Kayrau ben bebeğimin doğduğu ilk hafta yakalanmıştım covide. Çift maske takıp emzirdim bebeğimi bende ilaç kullanamamıştım emzirdiği için. Çook geçmiş olsun Allah yardımcınız olsun 🙏