Aliasaf01 Smhablt Ben ilk bebeğimde 3 aylıktı tutmamıştım. Sadece anne sütü alan bebekte ister istemez sütte azalma oluyor. Ek gıda da vermediğiniz için sıkıntı olabilir.Bence bir deneyin birkaç gün, kendinizi en iyi siz bilirsiniz
Fatmaburak AlininAnnesii- iyi akşamlar benim oğlum geçen sene 3.5 aylıktı ama ben tuttum sütüm falanda azalmadı emzirip uyutuyordum bende yanına yatınca vallahi ne yalan soyleyeyim 3 saat yatiyorduk ama şimdi her bebek farklıdır yani seni yorar devamlı emmek isterse ilk gün dene bence daha iyi olur sonuçta bebek bu
Periii AlininAnnesii- ben iki çocuğum da tuttum sütüm azalmamıştı inşallah yine tutmayı düşünüyorum 7 aylık olacak oğlum Nisan da