dunyaninenguzelkokusu 11 buçuk aylık arkadaşlar bugün 3 gün oldu durduk yere emmeyi bıraktı süt sağıyorum onu bile içmiyor(tuzlu değil sütüm) . geçici mi bunu aşabilir miyim başına gelen var mı