Nrnfth akkls 6.ayda desteksiz oturuyodu onu erken yapti tamamen donmesi 8.ayda oldu emekleme 10.ay yürume 14
Ruveydaa98 Annesininmucizesi_ 9 aylık dediğin gibi asla yüz üstü durmaz döner ama yüz üstü olduğu an ağlıyor sürüne emekleme çabası yok direk koltuğa bana tutunup kendini yarım kaldırabiliyor tam kalkamasa da 7 aydan beri desteksiz oturuyor adım atıyor ama emekleme yok
Annesininmucizesi_ Ruveydaa98 biraz hareketlenseler şu huysuzluklaeı da gidecek şahsen benimki aşırı mızmız bir bebek . Bilmiyorum ne yapsak ki acaba düşünüyorum sürekli
Ozznur Uguremir bebek hiç oturmamış herhalde ilk konuldugunda gevşek olur sallar kendini zaman tanıyın kendinizi strese sokmayın bol bol arkasına yastık koyup koltuğun köşesine oturtun on E düşse dahi tutun sabirli olun oturacaktır
Uguremir Ozznur bende öyle düşünüyorum.ama doktor direk gevşek bebek yazdı bulgulara nöroloji ye yönlendirdi hipotoni yazmis bir de hiç anlam veremedim 😔
Kezel Annesininmucizesi_ merhaba, aradan epey süre geçmiş benim de kızım anlattığınız gb şu an çocuğunuz ne durumda acaba
Kezel Songultortcu geçen mart ayında yazdığınızı düşünmüştüm o yüzden epey süre geçmiş diye belirttim yanlış anlamışım biz fizyoterapist desteği alıyoruz umarım kısa sürede hareketlenirler cevap için teşekkür ederim