İlk günden beri gümüş göğüs kapaklarini kullanıyorum oldukca da memnunum. İlk zamanlar yara olmasin diyeydi, şimdi de kıyafete değince acıyor göğüs ucum diye takiyorum. Sorum şu ki bu hassasiyet ne zaman bitiyor bu kapaklari takmayi ne zaman bırakmaliyim. Sizler nasil yapiyorsunuz
3 Aylık olduk