FidanDemir e sen yemiyor diye şimdiden vermişsin ipleri eline :) Her bebiş bir değil. Fakat şuan bildikleri şey emmek olduğu için, çiğnemekte zor bir işlem olduğu için dilini öne doğru itmesi tükürmesi kitlemesi çok normal. Zaten anne sütünüz varsa dolu dolu bir öğün yedirme. Tatsın yiyecekleri, sizinle birlikte sofranın keyfine varsın. Yemiyor diyede dert etme. Sofraya alıştıkça sizi izledikçe o da yiyecek.