Arkadaşlar sorum şu; her ay düzenli adet olurum. Örneğin ayın 5 inde olmuşsam sonraki ayın 5inde olurum yine.. bu şekildeki döngü 30 günde bir mi oluyor yoksa 29 mu? Tam olarak anlayamadım?
bir de bu şekilde adet oluyorsam eğer yumurtlama günü adetin kaçıncı günü oluyordur?