Mihra12 BİM’den hangi tatlıları denediniz ?ekleri denediniz mi eşim almış ama tereddüteyim hiç denemedim
Nuraanne Mihra12 neden tereddüt ediyorsunuz ben yedim aman aman mükemmel değil fakat yemeye tereddüt edilecek bir şey de değil
Gizalin Mihra12 tiramisu cheesecake kazandibi ve eklerini seviyoruz biz harika degil ama acil durumlarda kurtarici oluyor :)) kibris tatlisini almistim o cok kotuydu
sdyrnkgn Kalburabastı oluyodu eskiden ben ona takmıştım bir ara. Hamileymişim hatta bilmiyodum. Ama artık bulamıyorum kaldırıldı sanırım🤷🏻♀️
Cerenaslan Mihra12 Neye tereddüt ediyosunuz. Tarihina bakıp yiyin çokta güzeller 😂 Ben sadece bim in tatlısını beğeniyorum ama 101 hiç güzel değil 🙄
Yasemin_06 Mihra12 oo super ekler yas pastasi kadife tatliai denediklerim mukwmmel bence tavsiye ederim fiyatidacok uygun
vilnius Mihra12 evet denedim Ancak öyle Harika diyemem. Yani zorda kalmadıkça tercih etmiyorum. Tatlı konusunda özsüt önerebilirim. Zira çoğu üründe katkı maddesi var
btlmnc BİM’in supangle ve profiterolünün üretici kısmına bakın Yaşar dondurma Kahramanmaraş yazıyorsa üreticisi Mado ve baya iyidir.