Mrb kızlar bu aralar yogun akıntım ve ara ara kaşıntım var mantardan şüpheleniyorum doktora gidicem ama hiç bir bilgiye sahip değilim bu yaşıma kadar alttan muane bile olmadım doğum sezeryanla oldu sizlere sorum bu şikayetle doktora gittğinzde doktor alttan mı bakıyor bakarken mandala benzeyen açılıp kapanan spekulum adlı bi alet varmış onunla mı inceleme yapıyor yoksa rahim ultrasonuyla mı ? Ve can acıtır mı bu işlem ? aydınlatırsanız gercekten cok yardımcı olmuş olucaksınız teşekkürler🤍🖤