Unutmamak için taze taze yazıyorum sünnet yaptıracaklara bir faydası olur belki.
Biz lokal anestezi ile sünnet olduk. Pipinin 2-3 yerine iğne yaptılar iğneden sonra biraz ağladı 2-3 dk kadar emzirdim sakinleşti. Ortalama yarım saat 40 dk sonra sünnete aldılar, ilk başlarda gayet sakindi laylamlom oyun gülücük modundaydık sonradan sıkıldı sabit durmaktan ağlamaya başladı ama o sırada zaten doktor dikişlerini atıyordu bile. İşlem 5-10 dk ya sürdü ya sürmedi. Pipinin o bölgesine karton bardak kesip koydular, üzerine kremli bir gazlı bez sarıp bezlediler. Eve gidince yarım fitil yapın sonraki 5 saat arayla calpol dedi. Kremli sargı bezi düşerse hemen verdikleri kremlere baslayacağız. Ben hastaneden çıkarken body altındaki çıtçıtı kapatmadım ve uyku tulumu götürmüştüm yanımda hemen onu giydirdim bacak arası kısmında tulumu da çıtçıtlamadım. Yolda gelirken çok çok ağladı sanırım çişini yaptı ve yaktı. Eve gelince emzirmeyi denedim nafile emmedi bile ağlamaktan yavrum fitil yaptık, şimdi uyudu ama hala iç çekiyor… Ben bu kadarını beklemiyordum inanın. İnsallah yaptıracakların canı hiç acımaz hiç ağlamazlar. Hemen iyileşsin bütün bebişler. Allah damatlıklarını da göstersin 🙏🏻