Beyhanberen ben cok iciyorum. Ama 1 yildan sonra cok icmeye basladim. Oncesinde belki haftada 1 bi fincak turk kahvesi icerdim. 1 yildan sonra koca bi french press dolusu filtre kahveyi tukettigim gunler oluyor. Asagi yukari hergun 🙄 bazi gunler 2 fincani gecmiyor bazen 4 oluyor. Ama bu iyi bir sey degil kendinize ornek almayin. Sutunuz azsa icmeyin. Benim de bazen azaliyor hemen kesiyorum kahveyi