Lina_Deniz ilk ay çok uğraştım almamıştı sonra hastanede kan alınırken canı çok yandı emmiyor diye yanıma emzik de almamıştım annem demişti emzik al gel diye koştum kafeterya da emzik satılıyordu aldım serbet yaptim bandırıp verdim ağlarken o gün bugündür tutuyor 😅 ve sadece o emziği emiyor 😅