Elifmoms ben bundan kullanıyorum. Çok memnunum. Her akşam 10 dk da bütün evi silip yatıyorum. İyi ki almışım dedim. Haznesi ufak gibi gözüküyor ama yeterli. geniş alana püskürtüyor. Yerlerde ıslak kalmıyor. Bezinin içinde de sert ufak ufak bir şeyler var onlarda yerdekileri topluyor.