Arkadaşlar merhaba ☀️ Bebeğim 4 aylık olacak 1 hafta sonradün bebeğimin göğüs ve karın bölgesi sivilce ile doluydu suanda sadece mama ile besleniyor doktor alerji dedi. İlaç verdi gecmezse alerji testi yapıp kanda bakacaklar . Hafif ateşi oluyor ara ara. Basına böyle birsey gelen var mı ? Neyden alerjisi olmuş olabilir aklım almıyor