pervin_t yeni bakmaya başladım bende orkide yaklaşık 2 ay oldu. Evde camın önüne koydum, şeffaf saksıda duruyor, haftada 1 kere banyoda yapraklarına su değdirmeden sadece kökten suluyorum ve orada bırakıyorum 1 saat komple suyu süzülüyor sonra tekrar yerine alıyorum. Bu şekilde olmalıymış. Şu an için iyi gidiyor. Siz çok fazla sulamışsınız. Öncelikle çiçeklerini alın bence. Durmalarının bir anlamı yok. Bir süre su vermeyin. Işık alan bir yere alın. Umarım toparlar kendine gelir. 🌸