semsinurrr 2 bucuk ay önce normal dogum yaptim dun kavrengi leke geldi fakat lohusalik kanimi adet kanimi oldugunu bilmiyorum bugunde devam etmedi bilemedim bna bi yardimci olur musunuz
mervecoskun semsinurrr hormonlar değişiyor gelebilir adetin düzene girmesi zaman alabilir korkmayın ama düzenli olarak kadın doğuma gidin
3oglanannesi semsinurrr 2 buçuk ay önce doğum yaptirsan lohusalık lekesi olmasının imkanı yokki canım.lohusalik 40 gündür 40 günden sonra gelen leke ya adettir ya özurdur
BaraninAnnesi semsinurrr lohusalik en fazla 40 gündür. 40 gün geçmişse ki geçmiş lohusallik bitmiştir. Muhtelemen adet kanıdır.