Merhaba hanımlar, sezaryen doğum yaptım ilk 1 haftadan sonra lohusa kanamam çok şiddetli olmadı 35. günümde hafif sarımsı akıntı gelmeye başladı bittiğini düşündüm ama 3 4 gün sonra regl kanaması gibi çok fazla kanamam başladı. Bebeğim başından beri emmiyordu şimdi emmeye başladı acaba onun etkisi mi oldu yoksa regl mi oldum ? Kırkımız da çıktı hala devam ediyor böyle bişey başına gelen oldu mu ?