Kitaplığı var ilk aylarından beri kitap okuyorum önceden okutmazdı pek şimdi 2 yaşına girecek alıştı hergün kendi getirir düzenli 3-4 kitap okuruz canı ne zaman isterse kitaplardan sorular soruyorum hangi renk kac çocuk var bunun adı ne vs sohbet etmeye çalışıyorum. Günlük hayattada yaptığım şeyleri anlatmaya çalışırım hep kek yapıyoruz mesela beraber malzemeleri söylüyorum şimdi unu koyucaz vb gibi hosuna gidiyor ona soruyorum falan. Bir şey istedigi zamanda söyletmeye çalışıyorum işaretlerle degilde ne istiyorsun adını söyle vs böyle cümle kurmasını sağlamaya çalışıyorum baya ilerledi konusmamız derdini anlatabiliyor artık 😌