Zeynepecemm Kızlar 27 günlük bebeğim alnının ortasında kızarıklık var iki kaşın arası kalp şeklinde acaba geçermi kaçıncı ayda yok olur sizin bebeğinizdede varmıydı?
Tostosannesi Zeynepecemm beş aylık oğlum onunda kaşının ortasından alnına doğru var aynı yerde benimde vardı ilk okudayken terleyince çıkardı sonra kendiliğinden geçti çok koyu kırmızı değilse geçiyo
1minnakannesi Zeynepecemm benim kızımında var ama çok hafif . Dayımın kızınında vardı büyüyünce geçti ağladığında ve üşüdüğünde belli oluyor biraz 😊
Balkupum2505 Zeynepecemm aynisi bizdede var doktor yaşina kadar gecer dedi suan 9 bucuk ayligiz cok az kaldi
Zeynepecemm Tostosannesi çok koyu değil ağlayınca yazına sıkışınca çok belirgin oluyor ama normal dururken çok hafif belli
Zeynepecemm 1minnakannesi inşallah geçer buda gazı olunca çok belli oluyor sokulunca sarışın bir bebek acabalar onla ilgisi varmı
Baal Zeynepecemm bizimde var kalp şeklinde ıkınırken yada ağladığında iyice belirginleşiyor daha 4.5 aylığız ama azaldı biraz,geçer muhtemelen bir yaşına doğru
DaisyMom Zeynepecemm yaa 😍😍 bizimkide yuvarlak duruyor v seklinide andiriyor ☺artik susu olsun o da 🤭