3MelekAnnesi3 inanamadm çünkü bu testi ilk defa yapıyorum üstelik sabah kalhvatlı ve öğle yemeği sonrası bir sürü şey yiyip içtim . 2 üniversite mezunu ayrıca beslenme ve yaşam koçuyum 😀çok şükür cahil değilim . İlk gebeliğimde erken gebelik tasti almıştım aşırı silik çıkmıştı .bunda hiç çıkmaz diye düşündüm ve bezen bu testler yanıltıcı olabildiği için şaşkınlığımı gizleyemedim burda paylaştım . Bebeklerinin yaşı yakın olanlar varsa neler hissettiklerimi anlayabilsinler diye veya birbirimize danışalım diye paylaşmak istedim 🙄