Benim bebeğimde 6 aylık bir ay önce onun da çişi öyleydi sapsarıydı ve kokuyordu doktora öylesine kontrole gittiğimde bacak arasında kontrol ettiğinde çişi kokuyor demişti ben de onu söyledim idrar tahlili verdik çişinde enfeksiyon çıktı zimaks diye bir toz şurup verdi 10 gün kullanıyorsun geçiyor dedi ama çok fazla değil merak etme dedi ben de biraz tembellik edip bir iki gün aklımdan çıktı vermek veremedim 2 haftayı geçti ama hala aynı araçlarında bezi kokuyor dediğin gibi beni de sütün çok fazla fışkırıyor ama emmek istemiyor arada bir su veriyorum ben ne yapacağım bilmiyorum ama yine de bir kontrole gitsen iyi olur