Esra___ ne yazık ki herkeste aynı anlayış olmuyor canım benim tarafım daha anlayışlı olması gerekirken aksine benden hizmet bekler tarzda bebek bakmaya geliyor misafir ağırlar gibi pastalar börekler yapıcam sofralar kurucam öyle istiyorlar.Bide eleştiriyorlar bu niye böyle diye. iki haftalıkken aksine kayınvalidem geldi kendi tarafından birkaç kişiyle hepsi elinde bi kap yiyecek çorba kimisi pasta börek yapmışlar geldiler evimde sofra kurdular yedik içtik her şeyleri yıkayıp düzenleyip gittiler tek bi şeye elimi sürdürmediler sen bebeğinle ilgilen dediler.o kadar mutlu oldum ki anlayışlı insan her şekilde anlayışlı.Bundan sonra bende ona göre muamele edicem