Kızlar merhaba buraya da yazmıştım. Ertes 72 kullandım kullandıktan 5 gün sonra kanamam oldu ama kahverengi leke leke şeklinde, günlük pedle idare edicek kadar adet kadar yoğun değil. 4-5 gün sürdü bu. 12sinde adet günümdü olmadım. Adetim sadece hamileyken gecikti. Hep düzenlidir. O günden beri 2 test yaptım hamile de değilim. Adet düzenliği yapar diyor yan etkilerinde. Başına gelen var mı?
bazı sitede ara kanamadan sonraki 28 gün içinde adet olursunuz diyor, kimi sitede ara kanama adet günümüzü etkilemez diyor. Karın, bel ağrım da var. Olamıyorum.